Martin Garrix zaangażował się w projekt muzyczny dla głuchych ludzi

4 Kwi 2016

martin-garrix-7up-news

Obserwując rozwój technologii można bardzo szybko dojść do wniosku, że nie ma róży bez kolców. Co prawda mamy coraz potężniejsze komputery, ale jednocześnie coraz mniej czasu spędzamy na świeżym powietrzu. Można mnożyć podobne przykłady, ale są takie wynalazki, które nadają sens nauce i postępowi jako całości.

Idealnym przykładem jest wspólna akcja Martina Garrixa i 7UP. W ramach akcji promocyjnej nowego utworu Martina o nazwie „Now That I’ve Found You”, powstał projekt „Music Lifts You Up”. Zakładał on zbudowanie pokoju, w którym głusi ludzie będą mogli w pełni poczuć muzykę. Idea szczytna, ale jak to osiągnąć? Rozpoczynając od prostych efektów, jak wizualizacje i potężne głośniki basowe, a kończąc na ruchomej podłodze i specjalnych urządzeniach montowanych na plecach, które oddają wibracje w rytm muzyki.

Jasne, że jest to akcja marketingowa, która ma na celu promocję napoju i Garrixa, ale za to jaka kreatywna! Jeśli tak mają być wydawane pieniądze na kampanie reklamowe to jestem za.

„Nie tak długo po tym jak straciła słuch, stałam i obserwowałam zespół, który grał na żywo. Znałam tę piosenkę. Nie słyszałam jej, ale ją czułam! Zaczęliśmy tańczyć, tak samo wszyscy dookoła mnie tańczyli. Wszyscy tańczyliśmy. Wróciliśmy do domu, mój tata podał mi pudełko z płytami i powiedział ‚Nie poddawaj się'” – Amanda

O autorze

Avatar autora
Tomasz Bagiński administrator

Miłośnik muzyki elektronicznej, który dzieli się swoją pasją z innymi ludźmi. Pomysłodawca, założyciel oraz właściciel marki Essential Music.