Avicii wykonał piosenkę do reklamy Coca-Coli

12 Mar 2016

avicii-coca-cola-news

W czerwcu odbędzie wielkie piłkarskie święto o nazwie UEFA EURO 2016. Impreza odbędzie się we Francji, a jej muzycznym ambasadorem został nie kto inny, jak David Guetta. Wiadomo, że tego typu wydarzenia nie miałby miejsca, gdyby nie wkład finansowy sponsorów. Nie są to małe pieniądze, więc na tego typu inwestycję mogą sobie pozwolić tylko prawdziwi giganci. Można łatwo wywnioskować, że czas antenowy pomiędzy poszczególnymi meczami, jak i tablice reklamowe wokół boiska, to marketingowa żyła złota. Warto więc się przygotować i postawić na kreatywne kampanie reklamowe.

Jedną z marek, która inwestuje w największe wydarzenia sportowe jest Coca-Cola. Nie inaczej jest tym razem, gdyż firma ta postanowiła przygotować spot reklamowy przeznaczony konkretnie na EURO 2016. Jest ona jednocześnie premierą nowego utworu Avicii’ego o nazwie “Taste The Feeling”. Wokalu użyczył w nim Conrad Sewell, którego możecie kojarzyć z utworu “Firestone” Kygo. Łatwo się domyśleć, że jest to typowo komercyjny kawałek przeznaczony do radia. Ma on po prostu wpaść w ucho i ukazać markę w dobrym świetle. W sumie swoje zadanie spełnia z nawiązką. Jeśli lubicie popowe brzmienia, to poniżej znajdziecie link do odsłuchu!

Zdjęcie: rukes.com

O autorze

Avatar autora
Tomasz Bagiński administrator

Miłośnik muzyki elektronicznej, który dzieli się swoją pasją z innymi ludźmi. Pomysłodawca, założyciel oraz właściciel marki Essential Music.