Don Diablo otworzył nową wytwórnię! Generation HEX
W sieci pojawiła się informacja o debiutanckiej premierze nowej wytwórni – należącej do Don Diablo. Pierwszy singiel z labelu Generation HEX ukazał się na Beatport 4 października. Być może część z Was jest zaskoczona tą informacją, bo tak ważne wydarzenie – z jakiegoś powodu – nie doczekało się prężnej reklamy.
Co wiemy o Generation HEX?
Na początku października, na Instagramie wytwórni Hexagon HQ, pojawiła się okładka nowego utworu. Chodzi o “Getting Late” od StadiumX i BISHØP, które to po raz pierwszy mogliśmy usłyszeć w 244 epizodzie Hexagon Radio. Na okładce tej, przy dolnej krawędzi widnieje napis Generation HEX, a nie jak to było do tej pory Hexagon. Również w 244 odcinku audycji, Don potwierdza otworzenie sub-labelu.
“Uruchomiliśmy oficjalny sub-label wytwórni Hexagon, nazywa się Generation HEX. Wcześniej była to nazwa dla wydawanych przez nas EP, ale postanowiliśmy przekształcić tę nazwę w label, bo jest tak wielu utalentowanych artystów!” – Don Diablo
Czy Hexagon potrzebuje sub-labelu?
Mam wrażenie, że “Getting Late” równie dobrze mogłoby ukazać się pod szyldem Hexagon HQ. Chodzi o to, że zarówno jakość, jak i brzmienie utworu, jak najbardziej tam pasują. Z początku snułem teorię, że sub-label ma promować mniej znanych producentów, ale przecież StadiumX, to popularni artyści. Może więc chodziło o ograniczenie premier i budowę nowych środków promocji? Ta opcja również odpada, ponieważ utwór został opublikowany na głównym kanale YouTube Hexagon oraz na wspomnianym Instagramie. W zasadzie jedyna różnica to podpis w serwisie Beatport, w sekcji label.
Czas pokaże czy warto…
Być może chodzi o względy czysto biznesowe, a być może jest to dopiero początek projektu, który z czasem się rozwinie. To samo dotyczy się premier, które – mam nadzieję – zaskoczą nas brzmieniem zdecydowaniem innym niż te, które znamy z Hexagonu.
Przy okazji zapraszam Was do obejrzenia wywiadu z Don Diablo, który przeprowadziłem podczas Sunrise Festival 2018!