Steve Aoki rusza z nową kampanią społeczną przeciwko kłusownictwu
Steve Aoki, to osoba która robi wokół swojej osoby sporo szumu. Surfowanie pontonem na ludziach plus rzucanie w nich tortem, to już codzienność na występach Amerykanina. Niektórzy będą mogli się o tym przekonać na tegorocznym Sunrise Festival w Kołobrzegu, gdzie Steve jest główną gwiazdą.
Producent połączył siły z Humane Society, aby położyć kres kłusownictwu. W ten sposób powstała kampania “Don’t Buy Wild”. Aoki prosi fanów by wzięli odpowiedzialność za swoje środowisko. Ruszyła zbiórka pieniędzy, której jednym z punktów jest sprzedaż limitowanej edycji T-shirtów.
Less than one week left to buy! 100% of proceeds support National Humane Society! http://t.co/qPNELD4c2c pic.twitter.com/cGGR5akh78
— Steve Aoki (@steveaoki) lipiec 9, 2015
Producent mówi o negatywnym oddziaływaniu człowieka na przyrodę i ekosystemy. Amerykanin chce być częścią przedsięwzięcia mającego na celu powstrzymanie handlu rogami nosorożców.
“Na przestrzeni lat zrobiliśmy wiele szkód planecie jak i również królestwu zwierząt. Musimy przestać i zrobić wszystko co w naszej mocy, aby zatrzymać kłusowników. Dołącz do mnie i działaj na rzecz ochrony przyrody poprzez wspieranie Humane Society International.” – Steve Aoki
Link do sklepu: https://represent.com/steveaoki